25. des. 2016

New in | Colourpop Ultra Matte Lips - Blues Baby Set

Hi Lovelies!


Jeg håper dere har en koselig julefeiring < 3 Da Colourpop hadde gratis internasjonal shipping her om dagen, var et tilbud jeg ikke kunne gå glipp. Som om jeg er personen som trenger mer sminke lol. Under kan dere se hva jeg kjøpte.

Colourpop | Ultra Matte Lips - Blues Baby

Jeg kjøpte Blues Baby Ultra Matte Lips settet som består av 5 liquid lipticks: Mink, Smitten, Play Date, Avenue & Notion. En ting jeg synes er veldig kult med Colourpop er at de ofte har swatches av produktene deres på 3 forskjellige hudtoner. Det er veldig viktig fordi farger ser annerledes ut på forskjellige hudtoner og det er kult å merket har hørt på kundene sine å viser hvordan swatches ser ut på forskjellige folk.


Hva synes du om Colourpop? 

Jeg hadde satt utrolig pris på om du vil stemme på meg som Årets beautyblogg her < 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3