6. nov. 2016

Just a little Bobbi Brown

Hi Lovelies!


Jeg håper dere har hatt en fantastisk helg! Jeg har bare tatt det med ro og vært på innflyttingsfest som var veldig morsomt. Tusen takk for responsen på forrige innlegg! Jeg setter utrolig stor pris på alle nominasjonene til vixen blog awards 2016. Her om dagen var jeg så heldig å få noen produkter fra Bobbi Brown og jeg ser frem til å teste alle disse skjønnhetene. Jeg har allerede fått prøvd noen av dem litt og Skin Foundation Stick #07 Almond og Highlight Powder – Bronze Glow er virkelig bra produkter.

Har dere noen favoritter fra Bobbi Brown, jeg burde sjekke ut?

Jeg setter utrolig stor pris på om du vil nominere meg som årets skjønnhetsblogger på Vixen blog awards her! < 3
#presseprøver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3