14. okt. 2016

Yves Saint Laurent Beauty Fall 2016 | Scandal Collection Review & Swatches

Hi Lovelies!


Dette har vært den kolleksjonen fra Yves Saint Laurent Beauty som jeg har likt aller mest. Jeg elsker hvor fargerik og levende den føles, med sin flotte 70-talls vibe over seg. Veldig passende for høsten. Jeg har fått deler av kolleksjonen å vise dere.


Yves Saint Laurent | Scandal Couture Eyeshadow Palette // limited edition



Først ut er stjernen av denne kolleksjonen, Scandal Couture  Eyeshadow Palette! Helt ærlig, hvis du skal kjøpe et produkt fra denne kolleksjonen er det virkelig denne. Før jeg begynner å snakke om hvorfor jeg elsker denne paletten, må vi ta et øyeblikk for å nyte synet av denne packagingen til paletten. Scandal palett er min favorittpalett fra YSL Beauty. Den inneholder fem øyenskygger som har en blanding av shimmer og satin finish. Jeg synes fargene er litt annerledes for YSL kjører en litt uvanlig blanding av farger og jeg digger det. Alle skyggene er pigmenterte, lette å jobbe med og påføres lett på øyelokket. Holdbarheten er veldig god.


Yves Saint Laurent | Rouge Pur Couture Lipstick The Mats# 213 Orange Seventies - kommer i 2 andre farger


 YSL har utvidet The Mats leppestiften serien sin med 3 nye farger denne høsten og dere vet at jeg liker de matte leppestiftene de har fra før av. Så da jeg leste pressemeldingen og så de nye fargere ble jeg veldig glad. Leppestiften er god på leppene, pigmenterte og har lang holdbarhet. #213 Orange Seventies er en fin rød/oransje leppestift.



Yves Saint Laurent | Couture Eye Marker Eyeliner


Dere vet hvor mye eyeliner betyr for meg og da jeg så denne ble jeg mildt sagt spent! Dessverre så endte den opp med å skuffe meg litt. Dette fordi formen på eyelineren gjør det vanskelig å påføre en helt klassisk winged eyeliner på øyet. Du må bruke litt tid for å få til en tynn eller tykk fin eyeliner strek. Ellers har den lang holdbarhet og er pigmenert. Den gir den veldig svart og fin farge.


Yves Saint Laurent | Full Metal Eyeshadow 14 Fur Green //  limited edition -  kommer i 2 andre farger


En metallisk flytende/kremete øyenskygge som tørker når legger den på øyelokket. Den er pigmentert, er vannfast og har lang holdbarhet.  Denne kommer med en fin applikator som gjør det lett å legge øyenskyggen, enten du vil ha det på hele øyelokket eller lange en winged eyeliner.



Yves Saint Laurent | La Laque Couture  77 Vintage Plum // limited edition – kommer i 1 annen farge


Dette vil jeg kalle en klassisk høstfarge! Burgunder er en nydelig farge. Alle neglelakkene til YSL inneholder rosebuskolje som er med på å stryke, beskytte og gi neglene dine fukt. Neglelakken er laget av en formel fri for skadelige kjemikalier som blant annet parabener og sulfater. Den er lett å påføre fordi den har en vie børste og lakken har en fin konsistens som ikke er for tykk eller tynn som gjør at den tørker fort neglene, har en bra dekkevne. Jeg har brukt to lag på bildet, og kan fortelle dere at den tørker fort. 


#presseprøver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3