31. okt. 2016

Some Lancôme makeup favorites | Grandiôse Extreme Mascara, Sourcils Styler Eye Brow & Grandiôse Liner

Hi Lovelies!


Jeg håper dere har hatt en fin halloween-helg! Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om noen av mine sminkefavoritter fra Lancôme den siste tiden. Produktene er relativt nye og ble lansert før sommeren.


Lancôme | Grandiôse Extrême – Black
Dere vet jeg elsket den “originale” Grandiôse maskaraen. Les anmeldelsen min her. Nå har de oppdatert den og kommet ut med Extrême, som skal gi vippene dine, mer volume og lengde. Noe jeg fant til å være veldig sant, maskaren har en fin konsistens. Jeg misliker rennende maskaraer så sterkt! Den tørker fort på vippene og har lang holdbarhet. For dere som ikke har prøvde originalen er Grandiôse Extrême maskara formet som en svanehals som gjør det lettere å påføre maskara på hele øyelokket.

Lancôme | Grandiôse Liner - Black // kommer i 2 andre farger
Denne er laget av Lancôme sin kreative direktør Lisa Eldrige, og her må jeg bare si Go Lisa! Eyelineren er sykt on point, fargen er supersvart og den tørker matt. Som for meg i seg selv er eyeliner goals. Grandiose liner er vannfast og har lang holdbarhet og varer hele dagen. Den har en 35 graders bøyefunksjon som går det lett å påføre den perfekte winged eyeliner, og en spiss tupp som gjør det enkelt å både tegne tynn og tykk eyeliner. Det eneste jeg synes er synd med den, er at jeg føler at den gikk tom litt fort.

Lancôme | Sourcils Styler – 03 Brun // kommer i 3 andre farger
Denne er laget i samarbeid med Lancôme sin kreative direktør Lisa Eldridge. Veldig fin brow gel fra lancome. Den har en fin konsistens og bra børste som gjør den lett å jobbe med uansett om du vil ha «naturlige»bryn eller «bold» bryn.  Fordi det ikke kommer så mye produkt på børsten når man tar den ut av brow gel beholderen.  Sourcils Styler holder øyenbrynene på plass hele dagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3