4. okt. 2016

Don't Touch My Hair.

Hi Lovelies!



Hvordan går det med dere? For noen dager siden fikk jeg nye fletter og det er sååå deilig med mørkt hår igjen! Selv om jeg digger ombre hår, innså jeg hvor mye jeg hadde savnet det mørke håret da jeg var ferdig med å flette. Jeg synes det er så fint < 3 Hva synes dere om det nye håret?


Siden vi snakker om hår, må jeg ta med den nye Solange Knowles sangen Don't Touch My Hair!< 3 Den er så utrolig bra og dere må sjekke ut resten av det nye albumet hennes "A Seat at the Table"

6 kommentarer:

  1. Fina Chioma! Älskar sminket ditt; on fleek!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg har 3C hår, og vurderer sterkt boxbraids.
    Så jeg lurer bare på hvor du får fiksa flettene dine? :)De er utrolig fine!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Linn :)

      Tusen takk <3 Det er søsteren min som fletter meg, men jeg anbefaler deg sjekke ut Vickys Afro salong som ligger på Brugata i Oslo :D

      Slett
  3. du er så utrolig pen! Liker bloggen din :)
    Jeg lurer så veldig hvilken leppestift du bruker på det bildet her, og profilbildet? #Sopretty <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)

      Tusen takk <3 På bildet bruker jeg Kylie Cosmetics liplineren i Ginger og liquid lipsticken i Dolce K og på profilbildet bruker jeg Kylie Cosmetics liquid lipstick True Brown K :)

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3