12. mai 2016

Event | MAC Cosmetics - Brows Are It

Hi Lovelies!


På mandag var jeg på et koselig frokostevent med MAC hvor vi fikk se den nye øyenbrynskolleksjonen deres "BROWS ARE IT" som ble lansert på mandag i alle Mac sine butikker rundt om i landet.


Øyenbryn er virkelig med på å ramme inn ansiktet så jeg var veldig spent på de nye produktene deres. Vi fikk en presentasjon av dem og de virker utrolig bra! Jeg gleder meg til å leke med dem, for meg er øyenbryn noe av det vanskeligste når jeg sminker meg. Så jeg er spent på om disse produktene skal gjøre det lettere elle vanskeligere. Vi fikk også se en presentasjon av MAC sine AW16 trends og de var utrolige, gled dere!


Under eventen fikk vi noen av produktene fra kolleksjonen og gavekort til for en sminkekonsultasjon hos Mac hvor vi kan få øyenbrynene gjort av en makeupartist fra MAC med de nye produktene! Jeg gleder meg til det. Hvis dere er i nærheten av en av MAC sine forretninger anbefaler jeg dere å stikke innom for å sjekke ut den nye kolleksjonen!


Her er en bildene av hele kolleksjonen. Hvis jeg har lest riktig er noen av finnes noen av produktene allerede i sortiment, men nå samlet dem i en kolleksjon. Big Brow Pencil og Brow Duo som du kan se på bildet under er helt nye produkter. Når jeg har fått testet produktene skal jeg anmelde dem på bloggen.



Her er jeg med AgnesCelina og Astrid etter eventen. Vi har så heldige å få blomster fra MAC!


Jeg har også filmet masse fra de forskjellige eventene og fra hverdagen min denne uken. Så gled dere til vlog på youtube-kanalen min Chiomaacom

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3