23. mai 2016

Clinique SS16 | Pop Artistry Collection


Hi Lovelies! 


Som jeg nevnte i dette innlegget, fikk jeg etpåskeegg fra Clinique med herlige vår og sommer nyheter. Alle produktene finnes i flere nyanser. Jeg var ikke kjent med sminkeproduktene til Clinique fra før, så det var spennende å bli kjent med noen av dem nå. De skuffet ikke for å si det sånn. Dette er en veldig fin kolleksjon! Alle produktene i kolleksjonen er allergitestet og 100% uparfymert.


Clinique | Lid Pop™ - Surf Pop & Cocoa Pop

Veldig pigmenterte, litt kremete øyenskygger med lang holdbarhet som er lette å jobbe med. De ser veldig fine ut på øyelokket og irriterer ikke huden under eller etter bruk.



Clinique Pop™ Lacquer Lip Colour + Primer - Sweetie Pop & Wink Pop

Jeg er ikke en lip gloss person, men jeg likte virkelig disse glossene! De er gode på leppene, ikke klissete i det hele tatt, har en god holdbarhet, er skånsom mot leppene og tørker dem ikke ut under bruk. I tillegg er lip glossen veldig pigmentert. 

Wink Pop & Sweetie Pop


Clinique | Cheek Pop™ - Plum Pop

En nydelig rosa blush, den er veldig pigmentert og ser så fin ut på huden! Den er lett å jobbe med og har lang holdbarhet.



Clinique | Pop™ Glaze Sheer Lip Colour + Primer - Licorice Pop & Fireball Pop

Jeg elsker disse og har hatt de med meg i vesken hver dag siden jeg begynte å bruke dem! Det er en farget leppenomade, med kremet konsistens, som føles så utrolig god på leppene. For å være sheer, synes jeg de er veldig pigmenterte. Holder leppene myke, fuktige og fine en god stund. Det er fordi de blant annet inneholder Shea og Murumuru smør.


Her har jeg på meg øyenskyggene, blushen og lipglossen Wink Pop

#Presseprøver

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3