20. mai 2016

Bobbi Brown Event | Makeup by Eliano Bou Assi

Hi Lovelies!


Jeg håper dere en fantastisk 17. Mai feiring! Jeg koste meg med venner og familie. Som jeg nevnte i dette innlegget forrige uke ble jeg sminket av Bobbi Brown sin international education director Eliano Bou Assi, det var en veldig morsom og lærerik opplevelse!

( Her har han bare påført foundation på venstre side av ansiktet )

Han kan virkelig tingene sine og det var veldig hyggelig å få høre at jeg hadde så fin hud #snikskryt. Jeg innså etter å ha snakket med han og sett hvordan han påfører sminke, at jeg bruker for mye foundation og concealer og ikke minst bruker litt for lite tid til tider på å blande dem også. Etter som jeg til vanlig bruker mye sminke, gikk vi for en mer naturlig look med masse glød! Han fortalte at Bobbi er veldig glad i strobing, fordi det er med på å gi huden en fin og naturlig glød. Tidligere har jeg ikke brukt så mye Bobbi Brown-sminke, på grunn av en dårlig erfaring med merket for noen år siden. Da jeg ble anbefalt en veldig stygg blush, sorry for språket, men under konsultasjonen innså jeg at jeg har gått glipp av mye. Jeg er så heldig at jeg får tilsendt produktene han brukte på meg under konsultasjonen, så jeg gleder meg til å teste de selv. Jeg synes alltid det er veldig interessant og spennende å bli sminket av andre, å se hvordan de tolker ansiktet mitt.





Hva synes dere om sminken? Er dere fan av Bobbi Brown sine produkter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3