3. apr. 2016

Yves Saint Laurent | L´homme Ultime EdP

Hi Lovelies!


For dere som spør om mer skjønnhetstips til menn, her kommer en av årets beste herreparfymer! 
Jeg snakker om Yves Saint Laurent | L´homme Ultime EdP som jeg er parfymen jeg ga til kjæresten min for litt siden. Den har en utrolig deilig duft! En duft som får deg til å snu deg etter en mann på gata, en ungdommelig, sensuell, mystisk, sexy og sterk duft med lang holdbarhet.


 i L´homme Ultime’s toppnoter finner vi blant annet grapefrukt, ingefær og kardemomme og i hjertenotene finner vi rose, tesalvie og geranium, mens det i bunnotene finnes vetiver og cedar wood. En deilig blanding!


Jeg elsker det elegante designet på parfymen og det samme gjør kjæresten! Jeg må faktisk innrømme at jeg har prøvd den selv. Er jeg den eneste som liker å bruke mannlige parfymer av og til? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3