15. apr. 2016

There is a new Clarisonic in town! | Clarisonic® Smart Profile

Hi Lovelies!


Dere vet jeg digger Clarisonic og nå jeg har en superkul nyhet til dere! Visst dere at det har lansert en ny Clarisonic!? Jeg snakker om Clarisonic Smart Profile!


Denne Clarisonicen kan brukes til hele kroppen, som betyr ansiktet, kroppen og føttene! Alt du trenger å gjøre er å bytte børstehodet, fordi selve maskinen er laget sånn at den tilpasser seg alle børstehodene. Den har 4 hastigheter + en turbo modus/knapp for kroppen! En ting jeg liker veldig godt er at den sier ifra når du trenger å skifte børstehodet som kan være vanskelig og anslå selv. Som alt alltid er denne Clarisonicen også veldig god på huden og gjør den flawless!

Sammenlignet med mia2 som renset huden 6 ganger bedre enn hvis du bare bruker fingrene/klut, vasker denne 11 ganger bedre! Siden det er en Smart Profile trenger du bare sette børstehodet på, så gjør maskinen resten. Den skur på hastigheten som passer til best til børsten og huden din! Det er helt rått.


Et av de nye egenskapene ved Smart Profile er at den har utvidet batterilevetid, som gjør at den varer lenger enn før. Når du kjøper Smart Profile får du 2 børste 1 til kropp og 1 til ansikt og 2 renseprodukter, 1 til ansikt og 1 til kropp. 

Den koster litt, men den er virkelig en hudpleieinvestering og den har 3 års garanti. Jeg har også fått vite at Clarisonic skal ha en stand på Aker Brygge i dag og i morgen som gjør at du får 20 % avslag på Smart Profile. Det er veldig bra og hvis jeg var deg, hadde jeg i det minste dratt innom å prøvd den.
#sponset Clarisonic

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3