12. mars 2016

MAC Cosmetics | Mineralize Foundation/Loose – Dark Deep

Hi Lovelies!


Et av de spørsmålene jeg får mest er hvilket pudder jeg bruker. Jeg bytter mellom 3 forskjellige og et av dem er MAC Cosmetics | Mineralize Foundation/Loose – Dark Deep.


Det er en mineral foundation som finnes i 9 nyanser fra lys til mørk. Så de aller fleste finner enn farge som passer den! Det er et løspudder så vær forsiktig når du åpner pakken og påfører pudderet fordi den kan drysse på klærne dine. Et tips er å oppbevare pudderet i en pose eller lignende, hvis du har planer om å ha dem med deg i vesken din. For hvis den åpnes ved et uhell synes jeg synd på vesken din. 


Jeg bruker pudderet over min vanlige foundation, men den er veldig fin til å brukes uten foundation.  Jeg synes den er veldig pigmentert, som betyr at den har veldig bra dekkevne. Jeg har ikke nevnt hvor deilig og lett dette pudderet føles på huden, det har lang holdbarhet og gir ansiktet en fin og naturlig look. Noe av det jeg liker aller best med den er at den inneholder spf 15 og det er veldig viktig å beskytte huden mot UV stråler. Det eneste jeg ikke liker ved pudderet er at den lukter rart, det lukter ikke godt liksom. Mineralize Foundation/Loose – Dark Deep inneholder oljer som er med på å beskytte og gi huden din fukt, pudderet har ikke irritert huden min under eller etter bruk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3