1. mars 2016

Elizabeth Arden | Eight Hour® Cream All-Over Miracle Oil

Hi Lovelies!



Oljer, Oljer og mer oljer! Jeg har vokst opp med en mor som elsker oljer, til både hår og kropp! Derfor er jeg veldig glad for at oljer har blitt så trendy nå og at flere merker begynner å produsere det. Oljer er virkelig bra for deg! I det siste har Elizabeth Arden | Eight Hour® Cream All-Over Miracle Oil blitt en av mine go-to oljer!


Elizabeth Arden | Eight Hour® Cream All-Over Miracle Oil er en nydelig olje, som passer til kropp, hår og ansikt! Så, det er egentlig en tre i en! Det jeg liker med denne oljen er at den er så utrolig god og skånsom mot huden. Den absorberes raskt, gir fuktighet og holder huden myk.  Når det gjelder håret, sliter jeg med tørr hodebunn og denne hjelper veldig. Oljen går virkelig inn i hodebunnen, gir den fukt og gjør håret myk. Du kan også spraye den direkte på håret og få en fin glans. Eight Hour® Cream All-Over Miracle Oil har en god lukt og dufter av sitrus. Den inneholder blant annet Ingefærrotekstrakt som er med på å forbedre hudens tekstur og hudtone. Cameliablomsten som inneholder mye omega 6 og 9 som er med på å fukte og beskytte huden. Oliven-, avokado-, solsikkefrøolje- og rosmarinekstrakt som er med på å tilføre huden fuktighet, pleie og beskytter huden med antioksidanter. 

Jeg må tipse dere om resten av Eight Hour® serien til Elizabeth Arden! Det er en nydelig hudpleieserie og så langt har ingen av produktene skuffet meg. Anbefales!

2 kommentarer:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3