22. feb. 2016

Lets talk lashes!

Hi Lovelies!

Siden jeg ikke har blitt velsignet med lange og fyldige vipper, må jeg jukse litt for å få til det resultatet jeg vil ha! Jeg bruker vipper fra Ardell som jeg synes de er nydelige og ikke minst har de veldig bra kvalitet! De har stort utvalg til en hver anledning! Jeg kunne ønske jeg var flinkere til å sette på vipper, fordi vippene gjør virkelig noe med helheten av sminken din! Det gir den, det lille ekstra! Det som også er så bra med fake vipper er at når du tar de av, kan du legge dem tilbake i esken å bruke de igjen når du trenger det!

 Jeg har vært så heldig å få vippene sponset fra Tone Lise Akademiet hvor de har et stort utvalg Ardell vipper i butikken deres( Brugata 12 ) og nettsiden www.tlbeautystore.no. Med koden CHIOMA får du 10% rabatt på hele nettbutikken! Under kan dere se noen av favorittvippene mine!

Ardell | Fashion lashes Edgy #406


   Ardell | Fashion Lashes 105
Bruker dere falske vipper ofte? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3