31. jan. 2016

MAC Cosmetics | Ariana Grande Viva Glam Lipstick Review

Hi Lovelies!


 8. februar er dagen Ariana Grande sin Viva Glam leppestift og lipglass lanseres i alle MAC-butikkene rundt om i landet! Da jeg først så pressebildene for leppestiften ble jeg overrasket over at hun hadde valgt en så mørk farge. Kanskje fordi jeg forbinder henne med nude lepper, men da jeg så lipglossen ga det allikevel mening. Ariana ville vise to forskjellige sider ved seg selv med denne kolleksjonen. At hun noen ganger er «good girl» og andre ganger «bad girl».


Jeg har leppestiften som er en nydelig mørk lilla/burgunder-farget med litt svarte undertoner. Fargen er nydelig, leppestiften var lett å påføre og har mye pigmentasjon som, alle leppestifter fra Mac har! Lang holdbarhet og tørker ikke ut leppene. Den skal liksom ha en matt finish, men jeg er litt usikker. Synes nesten den er nærmere en satin finish. Jeg har sett noen swatches av lipglossen som ser nydelig ut! Det er en lyse rosa gloss med shimmer! 



Jeg synes det er utrolig kult at Ariana Grande er med på dette! Fordi vi ikke må glemme at når vi kjøper en leppestift eller lipgloss fra Viva Glam serien går 100 % av salget til The MAC Aids fund, som er med på å hjelpe barn, kvinner og menn som lever med HIV/AIDS rundt om i verden. Tenk at noe så lite som å kjøpe en leppestift eller lipgloss kan være med på å hjelpe og påvirke en annen person sitt liv. På en måte man ikke kan forestille seg engang.


Sponset leppestift! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3