8. jan. 2016

Konklusjon | Julekalendere - The Body Shop & Yves Rocher

Hi Lovelies!


Målet var egentlig å åpne hver luke av julekalenderne på bloggen, men så kommer livet i veien og ting går ikke alltid som planlagt. Derfor tenkte jeg at jeg i det minste kunne komme med en et lite sammendrag av julekalendrene fra The Body Shop og Yves Rocher for dere!

En julekalender er virkelig en flott måte å bli kjent med et merke på, ettersom du får forskjellige produkter å prøve i nesten en hel måned. Så neste år anbefaler jeg deg å sjekke ut både The Body Shop og Yves Rocher sine julekalendere. Du får faktisk mye for pengene.


 The Body Shop er et merke jeg var veldig godt kjent med fra før og forventninger til julekalenderen var relativt store, etter å ha hørt positive ting fra tidligere år og ettersom de vant årets julekalender kåring hos TV2 Hjelper deg. Jeg ble ikke skuffet! Alt i kalenderen var nydelig! Det var flere ting jeg ikke hadde prøvd før, så det var spennende å prøve nye produkter! I luke nummer 24, lå det en neglelakk og en ekstra luke! Så 25 var siste luke. Det eneste jeg har å utsette på kalenderen er at jeg personlig hadde foretrukket om den inneholdt mer sminke.


Frosted Plum - Shimmer Lotion


Hele julekalenderen var veldig bra, men jeg synes det at The Body Shop har kommet ut med skimmer lotion er utrolig kult! Den er fantastisk og inneholder virkelig mye skimmer, jeg elsket det og håper den kommer til å være tilgjengelig hele året. Tenk deg hvor fin den kremen blir til tan hud! Den sparer jeg til sommeren.


Jeg visste ikke at Yves Rocher hadde julekalendere engang! Yves Rocher er et merke jeg hørt mye om, men ikke brukt så mye produkter fra. Så denne kalenderen var et frist pust for meg, fordi jeg fikk muligheten til å bli kjent med et merke jeg hadde liten erfaring med. Godt fornøyd med alt jeg fant i lukene. Det var en veldig fin julekalender!

Fixing Eyelid Primer


Hvis jeg skal trekke fram en ting jeg likte spesielt godt så må det bli Fixing Eyelid Primer, en fin primer til øyelokket! Øyeprimer gjør at øyenskyggen sitter bedre på øyelokket å gjør fargen sterkere.

Beautifying Dry Oil 

Og Beautifying Dry Oil en nydelig olje til kropp, som også er fin til å bruke til håret! Oljen ga huden næring og fuktighet. Det er spesielt viktig når det er så kaldt som det er nå og denne holdt huden myk! 

sponsede julekalendere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3