1. jan. 2016

Beauty News | MAC x Ellie Goulding Collection Review and Swatches

Hi Lovelies! 


 I morgen lanseres MAC x  Ellie Goulding sin limited edition kolleksjon! Dette er en stor kolleksjon, som du kan se bilder av under! Jeg er så heldig at jeg har to produkter å vise dere! Kolleksjonen lanseres eksklusivt hos Oslo City, Steen&Strøm  i Oslo og andre MAC butikker rundt om i landet. 

Her kan du se hele kolleksjon! 


Da jeg hørte at popstjernen Ellie Goulding og MAC skulle lage en kolleksjon sammen, ble jeg veldig spent og tenkte i hodet mitt hvordan kolleksjonen ville bli. Sluttresultatet ble veldig likt det jeg hadde sett fot meg, med nøytrale, brune og rosa farger. Det eneste jeg kunne ønske meg mer er noen matte leppestifter og det fordi jeg selv elsker matte leppestifter. 


La oss først snakke om designet, som er kjempefint! Jeg liker at hun elegant har lagt logoen sin på leppestiften. Det er sånne ting sminkehjertet mitt lever for, så nydelig! 



MAC x Ellie Goulding - Only you Leppestift ( cremesheen ) 




Jeg vil nok si at denne leppestiften er nude/pinkish med coral undertoner. Det er en veldig fin farge, leppestiften glir på leppene og gir en fin og naturlig look. Leppene holdes fine og fuktige hele dagen og det uten å irriterer under eller etter bruk. Den har cremesheen finish med litt shimmer. 




MAC x Ellie Goulding |  Halcyon Nights Eyeshadow & Cheek Palette 


Dette er en herlig palett, bestående av varme, nøytrale farger. Jeg som elsker forskjellige bruntoner, setter stor pris på denne paletten som også kommer i en annen variant; Halcyon Day, med kaldere farger. Du kan se de forskjellige paletten ved siden av hverandre her.  Alle øyenskyggene er nydelige, lette å jobbe med og har lang holdbarhet og bra pigmentasjon.  This love er veldig fin til å brukes som highlighter.  Jeg liker at navnene er oppkalt etter sangene hennes. Det gjør kolleksjonen mer spesiell og får den til å føles personlig ut. Her kommer swacthes av paletten.


fra venstre top: 

Starry Eyed øyenskygge har frost finish

You My Everything øyenskygge har matte finish

Hanging On øyenskyggen har satin finish

Saddle øyenskygge har matte finish

This Love | Cream Color Base  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3