20. des. 2015

Julegavetips | Bøker - Marc Jacobs by Bridget Foley & Face Paint: The Story of Makeup av Lisa Eldridge

Hi Lovelies! 

Noe som er veldig fint å gi til jul er bøker. Jeg er egentlig veldig glad i å lese, men burde nok lese litt mer enn det jeg gjør. Jeg elsker hvordan en bok kan få deg til å føle så mye og fange deg på en spesiell måte. Det finnes utallige bøker der ute og jeg tenkte jeg skulle tips dere om 2 stykker jeg synes er veldig fine. 
 

Assouline har et stort utvalg bøker, som blant annet mote, interiør, mat eller reisebøker. 
Jeg fikk denne Marc Jacob boken, da jeg var på event med dem tidligere i år og den er nydelig! Den handler om Marc Jacobs 20-års lange karriere! Spennende! Boken selges hos Inside Too
 

 Jeg fikk Face Paint: The Story of Makeup av Lisa Eldridge fra Lancôme for litt over en uke siden og det ble jeg utrolig glad for! Jeg har hatt lyst til å lese den en stund, så det var en positiv overraskelse og jeg elsket den!  Den er utrolig spennende og lærerik! Boken handler om sminkens historie, som hva som har vært med på å inspirere forskjellige sminketrender. Om du ikke liker sminke i det hele tatt, vil du synes denne boken er interessant og hvis du elsker sminke lover jeg deg at du ikke blir skuffet. Jeg har sett at boken selges på Adlibris her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3