28. des. 2015

Collector's item | Yves Saint Laurent - Kiss and Love Edition

Hi Lovelies!


Dere som elsker Yves Saint Laurent, se hit!  YSL Beauty sluppet en nydelig serie til denne sesongen kalt Kiss and Love Edition. Serien er en limited edition og består av relanseringen av de klassiske Rouge Pur Couture-leppestiftene, en palette bestående av øyenskygge, leppestift & blush og highlighter-klassikeren Touche Eclat Kiss. 


Jeg har Touche Eclat i fargen #02 Luminous Ivory og elsker hvordan de har lagt på leppene på designet. Jeg synes det gjør den veldig spesiel og helt fantastisk! De  fleste av dere vet hvor fin Touche Eclat er! For dere som ikke vet det, er det en herlig highlighter som er lett å jobbe med. Den lyser opp ansiktet og gir det en fin og naturlig glød, med lang holdbarhet og som føles god på huden. 


Første gang jeg så disse leppestiftene sa jeg bare wow! Jeg elsker alt ved disse leppestiftene. Når man tar opp leppestiften, er det ikke den tradisjonelle YSL-logoen man ser på, men  et par lekre lepper! Jeg elsker det! Begge leppestiftene ser utrolig fine ut på, de bare glir på leppene uten å sette seg i linjene på leppene. Holdbarheten er lang og holder leppene myke og fuktige. De har begge en satin finish. 


Jeg har fargene fra toppen: No 70 Le Nu - Nude leppestift med rosa undertoner & No 1 Le Rouge -En klassisk rød leppestift.

Jeg vet at det har mer igjen av kolleksjonen på Steen&Strøm, men den selges også på Glassmagasinet og kicks.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3