1. nov. 2015

YSL | Compact Radiance Perfect Universal Powder

Hi Lovelies!


Denne høsten har YSL kommet ut med et HD Blur-effekt pudder eller setting-pudder som jeg liker å kalle det! De har kommet ut med fantastiske YSL | Compact Radiance Perfect Universal Powder.


Se så vakker den er, jeg turte nesten ikke begynne å bruke den. Når jeg tar opp pudderet fra sminkepungen og skal bruke den begynner jeg å smile, fordi den er så vakker. Pudderet kommer i en svart pung rundt selve pudderesken, med en lomme til svampen man skal bruke til å påføre det med. Svampen er også veldig fin!


Compact Radiance Perfect Universal Powder  har en blur-effekt som er med på å matte ned huden, fordi den absorberer oljene du har i huden, uten å tørke den ut. Hver gang jeg sminker meg, er målet mitt at sminken alltid skal være matt og derfor elsker jeg den. Den er veldig lett å bruke, du bare påfører pudderet på områder i ansiktet du føler du trenger det. Ikke bare setter den sminken, men den er med på å jevne ut ujevnhetene i huden, og minimaliserer synligheten av porene dine. Den setter seg ikke i linjene i ansiktet, men er med på å gjøre den flawless,


Pudderet som er hvitt absorberes raskt inn i huden uten å etterlate den hvit, og hvis du påfører for mye av pudderet som kan gjøre at huden blir litt hvitere enn vanlig, er det bare å børste bort det overflødige pudderet. Det er et utrolig bra setting-pudder, som er lett å jobbe med og bli ikke cakey i det hele tatt. Resultatet blir fint og naturlig, med en lang holdbarhet.
  

Jeg har ikke nevnt hvor silkemykt pudderet er og når jeg sier silkemykt mener jeg silkemykt. Det føles så utrolig god, myk og lett på huden. Pudderet har også en deilig duft, og er perfekt til å ha i vesken når man har behovet for å matte seg ned, fordi den ikke er altfor stor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3