27. okt. 2015

Urban Decay | Naked Smoky Review & Swatches

Hi Lovelies!


Urban Decay er et merke som sjelden eller aldri skuffer meg. Produktene har ekstremt god kvalitet og de har rimelige priser så jeg anbefaler alle å sjekke de ut. Det er egentlig skulle snakke om er den supre Naked Smoky paletten deres.


Naked Smoky, som kom ut for litt over en måned siden består av 12 vakre nyanser. Fargene passer både til klassiske smokey eyes og mer hverdagslige smokey eyes. Paletten er bygd opp fra øyenskyggene med mest shimmer fra venstre, skygger med mindre shimmer i midten (satin finish) og matte øyenskygger nederst til høyre.


Her kommer swaches av alle øyenskyggene






Paletten kommer med en veldig bra dobbelsidet børste, børstene føles veldig gode. De er enkle å bruke og gir et fantastisk resultat. Jeg digger også at du får en steg-for-steg lookbook med forskjellige looks man kan lage med paletten. En av de lookene heter «Reality Star» som jeg selvfølgelig skal gjøre. 



På øynene har jeg brukt  high, dirtysweet, radar, whisky og combust. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3