1. okt. 2015

Event | H&M Beauty

Hi Lovelies!


For et par uker siden relanserte H&M Beauty hele sminke- og hudpleielinjen sin og sist uke hadde de event i butikken på Oslo City, hvor vi fikk presentert de nye produktene.

H&M Beauty består nå av over 500 produkter, så her bør alle kunne finne produkter de liker. Det syns at H&M har rebrandet designet og produktene sine. Jeg synes designet ser mye mer elegant ut nå enn det gjorde før. Det er også utrolig bra at de har baseprodukter som foundation, pudder og concealer til folk med mørk hud. Det er ikke mange rimelige skjønnhetsmerker som har dette, så dette får H&M high five for! Jeg fikk swatchet produktene under eventen og synes de virkelig veldig bra, med tanke på pris. Jeg fikk også med meg noen produkter hjem, som jeg gleder meg til å få testet ordentlig, slik at jeg kan fortelle dere hva jeg synes. 

I de forskjellige byene rundt om i landet, har H&M Beauty flagship-butikker som betyr at de skal ha fullt sortiment av alle skjønnhetsproduktene deres. I Oslo ligger H&M Beauty flagship-butikken på Oslo City, som betyr at de andre H&M butikkene i Oslo ikke vil ha mange produkter som den butikken ha. Produktene selges ogsp på nett, og du kan sjekke det ut her.

fine Hodo < 3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3