15. sep. 2015

Urban Decay | Matte Revolution Lipstick Review and Swatches

Hi Lovelies!


Endelige har Urban Decay kommet ut med matte leppestifter! De er så vakre og så matte! < 3

Den matte revolusjonen består av 11 leppestifter, hvor 2 av dem selges eksklusivt på urbandecay.com. Jeg har gleden av å vise dere syv av fargene! Når jeg sier at kvaliteten på disse leppestiftene er ekstremt bra så tuller jeg ikke. Dere som leser bloggen min har nok fått med dere hvor mye jeg liker leppestifter og at jeg elsker matte leppestifter! Pigmentasjonen og fuktigheten på disse produktene er spesielt on point, de er faktisk de mest kremete, matte leppestiftene jeg noensinne har brukt. De glir på leppene og det uten å sette seg fast i linjene på leppene. Grunnen til at de gir så mye fukt og ikke tørker ut leppene er nok fordi de inneholder en blanding av avokado, babassuoljer og sheasmør. Vitamin C og E gir i tillegg et boost av antioksidanter.

Leppestiftene har lang holdbarhet og holder en hel dag med snakking, drikking og spising. I denne kolleksjonen er de fleste fargene representert og i ekte Urban Decay stil er fargen lilla godt representert og jeg forventet ikke noe annet. Dette er en kolleksjon med flotte farger!

Fra venstre: After Dark, Tilt, Temper, Blackmail, Bittersweet, 1993 & Stark Naked

På bildene under har jeg to lag på leppene, selv om jeg egentlig bare trengte en. De er så fine at jeg måtte bare ta et lag på til :)


After Dark - En klassisk høstfarge med litt fuchsia undertoner.



Tilt - En nydelig oransjefarget leppestift.



Temper - En vakker rødfarget leppestift med litt oransje undertoner.



Blackmail - En deilig, mørkelilla farge, perfekt for den vampy looken.



Bittersweet - En fresh, litt neonaktig, lyselilla farge med litt rosa undertoner.



1993 - En flott og klassisk brunfarget leppestift, som blir mer enn nude leppestift for oss med mørkere hud. Jeg kunne ønske den het 1991, året mitt!



Stark Naked - En delikat beigefarget nude leppestift.


Urban Decay har lansert hele høstkolleksjonen på nett (kicks.no) og i butikkene deres på Oslo City og Steen & Strøm for et par uker siden. Sjekk de ut, jeg tror ikke dere vil angre.

2 kommentarer:

  1. Så lekre! Åh, du er virkelig leppestift guruen min!

    SvarSlett
    Svar
    1. aww! Tusen takk, det setter jeg pris på :)

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3