18. aug. 2015

Urban Decay | Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer Dark Neutral

Hi Lovelies!



Tidligere i år kom Urban Decay ut med en ny serie med concealers som heter Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer. For et episk navn!


Concealeren er en del av Naked Skin serien til Urban Decay, som består av foundation, bb krem & pudder. Den finnes i 8 farger, hvor jeg vil si de tre siste fargene i serien Medium Dark Neutral, Medium Dark Warm og Dark Neutral er rettet mot folk med mørkere hudtone. Det eneste som er litt synd med denne serien, er at de ikke har flere farger for folk med mørkere hud, som de har i foundation serien. Selv bruker jeg bruker Dark Neutral som er den mørkeste fargen. Den passer veldig bra til meg, men vil kanskje passe bedre som en higlighter til folk som er mørkere i huden enn meg.


Dark neutral gir meg en vakker og naturlig glød. Den har en silkemyk formula og en perfekt konsistens. Ikke for tynn og ikke for tykk. Dette gjør den lett å jobbe med og den glir inn i huden uten å sitte seg i linjene, som man har i huden eller etterlate den tørr. Dekkevnen er bra og lett å bygge opp. Den er skånsom mot huden, og du føler nesten ikke at du har den på. Så lett er den!

Designet er fint og praktisk. Jeg liker applikasjonsbørsten som gjør at du ikke påfører for mye concealer av gangen og har kontroll over hvor du får på børsten. Jeg liker også at den er i en glassflaske som gjør det mulig å se hvor mye av produktet man har igjen etter hver gang man har brukt det. Flasken får også plass i vesken, som alltid er et pluss!
  
 ( Jeg påfører produktet mest under øynene, og andre steder på ansiktet hvor jeg føler jeg trenger det. Som rundt munnen og på sidene av ansiktet ) 

Det er med hånden på hjerte en av de beste concealerne jeg noensinne har brukt. Jeg hadde den med på ferie til Nice i sommer og og den holdt seg fint i den intense varmen. Naked Skin Weightless Complete Coverage Concealer er uten parabener og inneholder blant annet matrixyl 3000 som er med på styrke hudens elastitet.

  PS: Hvis du kjøper en lysere farge enn den concealeren du egentlig bruker, passer den perfekt til å brukes som highlighter. Det har jeg gjort, da bruker fargen Medium Dark Neutral på alle stedene i ansiktet jeg vil higlighte som nesa, under øyet, på pannen og rundt munnen.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3