3. juni 2015

VIP lunch with Giorgio Armani Beauty | Celebrating their 15th year anniversary

Hi Lovelies!


 Forrige uke hadde jeg en nydelig lunsj på Nodee med Giorgio Armani Beauty, hvor vi feiret at de har fylt 15 år. Dere som følger med har kanskje lagt merke til at Armani Beauty er et merke jeg liker veldig godt, så da de spurte om jeg hadde lyst til å komme på lunsj, var dette selvsagt veldig stas! Visste du at selve Giorgio Armani imperiet feirer 40 år i år, og at alt startet med 10 000 dollar som Armani hadde i startkapital etter å ha solgt bilen sin. Det må være helt fantastisk å se at barnet ditt har vokst til et så stort imperium under din egen levealder. Ganske unikt. Han er virkelig en stor inspirasjon.

Jeg fikk også vite om de bestselgende og ikoniske produktene til Armani Beauty  - om hvordan de lages, om hvorfor det er så populært. Luminous Silk Foundation (anmeldelse kommer snart) og Eye Tint (les anmeldelse her) for å nevne et par. Jeg var også så heldig å få en presentasjon av høst- og vinternyhetene deres. Herlighet så utrolig mye fint! Jeg gleder meg til det kommer i butikken slik at jeg kan prøve alt. Tusen takk for en fantastisk koselig lunsj, Giorgio Armani beauty! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3