14. mai 2015

Unik makeup opplevelse med YSL Beauté x Google Glass

Hi Lovelies!


Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om noe morsomt og spennende som jeg selv gleder meg til å prøve i morgen.

15 & 16.mai har du muligheten til å prøve YSL Beauté og Google Glass for første gang i Norge og det er helt gratis!  


Har du opplevd at etter at du har hatt konsultasjon med makeupartist, har du glemt tipsene innen du kommer hjem :(?Det har jeg også gjort < / 3. Nå har du mulighet til å oppleve verdens første digitale makeupkonsultasjon! Makeup artisten har på seg google glass som gjør det mulig for han å ta opp hele konsultasjonen og sende den til deg på mail, med liste over anbefalte produkter. Det gjør det veldig lett for deg å huske tipsene og informasjon makeupartisten ga deg. Og når du skal prøve å gjøre det selv - har du en video å se på.

For å booke din egen make-up time, trenger du enten bare å dra innom YSL Beauté sitt område hos Steen & Strøm,eller så kan du ringe dem på tlf: 47 68 83 96

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3