15. apr. 2015

Spring Fling from Diesel | Loverdose Tattoo EdT

Hi Lovelies!


Spring fling fra Diesel!  Loverdose Tattoo Edt

Nå er det på tide å legge fra seg de tungene duftene vi brukte på vinteren, til fordel for de lette vårduftene. Vårparfymen min er Loverdose Tattoo EdT. Den har er en feminin, søtt og frisk duft med toner av sitron og magnolia.

Loverdose Tattoo EdT er en friskere og lettere versjonen av Loverdose Tattoo EdP.

I toppnotene finner man blant annet mandarin og sitron, i hjertenotene kjenner man de friske duftene fra rose og magnolia og en basenote av ris og bønner. Lukten har lang holdbarhet. Når jeg går ut på morgen lukter jeg likte godt som når jeg kommer hjem på kvelden og sånn skal det være. Jeg elsker at parfymen er formet som et hjerte!

Jeg husker min første diesel parfyme i 2012, det var Loverdose som også er en helt fantastisk parfyme, se på bildene jeg tok av parfymen da! Ikke fint, det er alltid morsomt å se på gamle innlegg å se hvordan man har utviklet seg i positiv retningen med bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3