22. mars 2015

Giorgio Armani Beauty | Rouge D' Armani #513 Maharajah

Hi Lovelies!


Først av alt, "All Black Everything". For et design på denne Giorgio Armani leppestiften! Den må være "The Little Black Dress" for leppestifter, her kommer metaforene løpende. Leppestiften heter #513 Maharajah og er en flott fuchsia farge.


#513 Maharajah er en del av den limited editon vårkolleksjon til Armani Beauty som heter Fuchisa Maharaj. Kolleksjonen er inspirert av den subtile skjønnheten og de livlige, dype fargene fra indiske broderier. Den består av neglelakk, lipgloss og leppestift. Jeg liker veldig godt at de har kommet ut med en kolleksjon med fuchisa-farge som utgangspunkt. Det er en veldig fin farge som virker virkelig lyser opp ansiktet. ( Kolleksjonen kan kjøpes hos Gimle Parfymeri/parfymeri.no eller  kicks/kicks.no ) 


Leppestiften holdt leppene mine fine og fuktige hele dagen og den har veldig bra med pigmentasjon. Dekkevnen er dritbra, som gjør at man ikke trenger mye av produktet for å få et godt resultat og som igjen betyr at leppestiften holder lengre. #513 Maharajah har en glossy finish.


Den har blitt en av mine vårfavoritter og jeg får alltid så mange komplementer når jeg bruker den og det er alltid veldig stas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3