21. feb. 2015

Nails of the day | At NeglAkademiet

//Sponset
Hi Lovelies! 


For litt over en uke siden var jeg innom Anette hos Neglakademiet og fikk lagt på akrylnegler. Dette er andre gangen jeg har satt det på og første gangen var katastrofe for å si det mildt. Jeg fikk blemmer og sånt på neglene og det tok over 6 måneder før de gikk tilbake til det normale. Under denne perioden fortalte jeg meg selv at jeg aldri skulle ha akrylnegler igjen, men jeg er SÅ glad jeg ombestemte meg!

Jeg har hatt neglene i over en uke nå og jeg er forelsket i dem. Jeg er så fornøyd og har fått mange komplimenter på dem som selvfølgelig er veldig hyggelig. Da jeg skulle velge negledesign, satt jeg ned med søsteren min og det var så vanskelig å velge. Til slutt endte jeg opp med spisse, matte negler. Hendene ser rett og slett finere ut med neglene!






Jeg valgte fargen Bare Chemise fra CND < 3


Ferdig! 

 med fine Anette fra NeglAkademiet


Mamma spurte meg om ikke det er ikke slitsomt med så lange negler. Jeg forklarte henne at -nei, det er uvant i begynnelsen og daglige gjøremål blir noe mer komplisert, men dette blir man fort vant til.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3