16. jan. 2015

Mac Cosmetics | Duo Sided Sharpener

Hi Lovelies!



Hvor mange ganger har det ikke skjedd at du skal spisse øyenbrynsblyanten din og den dårlige spisseren spiser opp blyanten din. Eller at du ikke får spisset eyelineren og sminke resultatet blir dårligere på grunn av det. Dessverre har det skjedd flere ganger enn jeg kan huske. Dette er heldigvis fortid.


Derfor vil jeg minne dere på hvor viktige det er med bra redskaper for å gjøre sminken perfekt (i hvert fall bedre lol ) Jeg bruker duo sided blyantspisser fra MAC, som betyr at den passer den en liten blyant og en stor.

Det er utrolig bra og jeg er veldig fornøyd med den!

PS: Jeg ble dessverre ikke finalist i Vixen Blog Awards som Årets Skjønnhetsblog, men jeg vil si tusen takk til alle som stemte på meg! Det setter jeg utrolig stor pris på < 3  Love you guys < 3


Veil pris 55,- Mac Cosmetics | Duo Sided Sharpener kan kjøpes hos kicks.no som sender til hele landet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3