23. jan. 2015

GOSH® Cosmetics | BB Powder 08 ( Chestnut )

Hi Lovelies!


Jeg håper dere har en fin dag? Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om pudderet jeg bruker for tiden. Den heter GOSH® Cosmetics | BB Powder 08 (Chestnut). Jeg hadde ikke brukt noen produkter fra Gosh før jeg var på event med dem ifjor, der prøvde jeg pudderet for første gang. I utgangspunktet var jeg litt skeptisk da jeg prøvde det, ettersom jeg ikke hadde brukt noe fra Gosh før og ikke hadde hørt så mye om produktene deres. Den positive overraskelsen ble derfor enorm da jeg oppdaget at de hadde pudder til mørk hud! 08 Chestnut er den mørkeste fargen de har. 
Pudderet føles utrolig lett og god på huden, den har vin dekkevne og man kan legger på mer pudder kommer an på hva slags look man er ute etter. 
En av de tingene jeg liker mest med pudderet er at den er mattende og jeg elsker å være matt. Haha! Ikke minst er dette pudderet veldig rimelig, det koster bare 105 kroner og kommer i 8 forskjellige farger - fra lys til mørk.

Pudderet kan kjøpes hos Vita butikkene/vita.no, Cubus og alle steder som selger Gosh produkter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3