7. des. 2014

Nails of the day | Michael Kors Nail Lacquer Impulse

Hi Lovelies!


En vinterfarge fra Michael Kors! Idag har jeg på meg Michael Kors Nail Lacquer Impulse.

For dere som følger med vet dere at jeg liker, unnskyld, ELSKER Michael Kors sine vesker. Da jeg hørte at Michael Kors kom ut med sminke, som er en stund siden nå, fikk jeg selvsagt lyst til å sjekke det ut! Nå har jeg endelig gjort det. Jeg endte opp med to neglelakker for en stund siden, og heldigvis ble jeg ikke skuffet. Kanskje jeg skal prøve en leppestift fra dem neste gang.


Michael Kors Nail Lacquer Impulse ser ved første øyekast ut som en blåfarget neglelakk, men når man ser litt mer etter vil jeg si den er mer blågrønn. Med veldig bra pigementasjon trenger bare to lag og den tørker veldig fort, og gir en glossy finish.

Jeg synes designet er veldig elegant og fint. Neglelakken har en bra børste som gjør at det er lett å påføre Impulse.


Veil.pris: 195,- Impulse kan kjøpes hos Steen & Strøm Magasin, Kicks butikkene eller på kicks.no, som sender til hele landet.

STEM PÅ MEG SOM "ÅRETS SKJØNNHETSBLOGG" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HER

VOTE FOR ME AS "BEAUTY BLOGGER OF THE YEAR" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HERE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3