27. des. 2014

Emma S. | Moisturising Night Cream

Hi Lovelies!


Vi er inne i en iskald periode nå, og som alltid er det viktig å ta vare på huden, om ikke viktigere. En av de kremene jeg bruker er nattkremen fra Emma S. som heter Moisturising Night Cream. Til tross for at dette er en nattkrem bruker jeg den på dagen, i hvertfall når vi har så kaldt vær som nå. Denne kremen er fast inventar i vesken min og jeg påfører den når huden min trenger mer fuktighet.

For dere som ikke har hørt om Emma S. før, er det en prisvinnende hudpleieserie fra Sverige, som tidligere supermodel Emma Wiklund lanserte i Sverige for fire år siden. Emma vil med denne hudpleieserien tilby kvinner sikre og effektive produkter som gjør det de lover, gir synlige resultater og rett og slett hudpleie som tar vare på huden.


 Kremen føles god på huden og irriterer verken etter eller under bruk. Den absorberes med en gang du har påført den og etterlater ikke huden fet. Jeg hater når ansiktskremer gjør sant! Moisturising Night Cream inneholder blant annet sheasmør som er med på å gjøre huden mykere og gi den fuktighet, antioksidanter og Vitamin E, som er med på å beskytte huden mot frie radikaler som gjør at huden bedre takler «angrep» fra UV-stråler.

Alle produktene til Emma S. er produsert i Sverige og de er fri for parabener og mineraloljer. Det var veldig viktig for Emma å produsere og utvikle produktene nærme, slik at hun kunne ha mer oversikt over hele prosessen og alt som skjer.

Kremen koster 249,- og kan kjøpes hos Boots apotek, Kicks, eller kicks.no som sender til hele landet.

STEM PÅ MEG SOM "ÅRETS SKJØNNHETSBLOGG" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HER

VOTE FOR ME AS "BEAUTY BLOGGER OF THE YEAR" FOR VIXEN BLOG AWARDS 2014 HERE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3