3. nov. 2014

The Iconic Red Lipstick | MAC Ruby Woo Review

Hi Lovelies!


The Iconic Red! MAC Ruby Woo er virkelig en klassisk rødfarge. Dette er en leppestiften jeg alltid kjøper på nytt, når den går tom. Dette fordi den rett og slett er helt fantastisk og jeg er ikke alene om å mene det, Britiske Vogue har kåret den som en av deres top 10 beste røde leppestifter.

Ruby Woo er en kald rødfarget supermatt leppestift, og når jeg mener supermatt så tuller jeg ikke. Den har den klassiske vanilje lukten som alle MAC leppestifter har, utrolig høyt pigementasjon og super holdbarhet. Den holder hele dagen uten at man egentlig trenger å påføre mer leppestift. Designet på leppestiften er fint og enkelt. Jeg liker også at den får tennene mine til å se hvitere ut når man bruker den.

Den kan være litt tørr på leppene, som gjør at den kan være litt vanskelig å påføre. Jeg vil derfor anbefale deg å ta på litt leppepomade på leppene før du påfører Ruby Woo, det gjør at leppene får mer fuktighet og at den glir lettere på. 


Veil. pris: 174,- Ruby Woo kan kjøpes hos GlasMagasinet, Oslo City, Steen & Strøm Magasin eller på kicks.no, som sender til hele landet. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3