30. sep. 2014

Cubus Pressefrokost | Winter is coming

Hi Lovelies!


Sist fredag var jeg på koselig julefrokost med Cubus! Tenk at det er 3 måneder til jul, det føles ut som om nyttårsaften var i går, nesten! Under frokosten ble vi presentert nyhetene som Cubus kommer ut med fremover og som blant annet består av flott undertøy, shape wear og fine kjoler og smykker til party-sesongen. Her er det mange fine julegaver, eller gaver til oss selv :)

Det jeg gleder meg mest til kommer i butikk uke 45. Jeg var nødt til å spørre, det er verdens kuleste og søteste julegensere. Jeg har alltid hatt lyst på en sånn genser og har nok blitt veldig inspirert av de amerikanske julefilmene og seriene jeg har sett i løpet av livet.

Den nyeste nyheten vi ble presentert av Cubus, er den kule og freshe jeanskolleksjonen som kommer i butikk denne uken. Kolleksjonen som består av 13 jeans kommer i fargene blå og svart er tilpasset den Skandinaviske høsten og vinteren. Det betyr at jeansen/buksene er laget av tykkere stoff sånn at man fryser mindre, uten at det går på bekostning av kvaliteten, selvsagt.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3