7. sep. 2014

Beauty Favorites: Gold Edition

Hi Lovelies!


Nilens Jord Nude/738
Dette er favorittleppestiften min fra Nilens Jord. Det er fordi jeg er svak for nude leppestiftfarger og fordi leppestiften føles utrolig god ut på leppene, de blir ikke tørket ut. Den var en stund og har en veldig høy pigmentasjon. Leppestiften har en pleiende vitamin E og er uten parabener og parfyme. Her kan du se hvordan den ser ut på meg.  

Dolce & Gabbana The One
Denne duften forelsket jeg meg i første gang jeg luktet den, på ferie i New York i 2010, og den har vært en favoritt helt siden. Lukten er helt fantastisk og har en perfekt blanding av mange forskjellige dufter som vanilje, jasmin, lilje og mandarin.

L’Oreal Paris Super Liner Eye liner Gel Intenza Pure Black
Jeg er en ekte eyeliner-jente (til the death of me som Nicki Minaj ville sagt lol). Hvis jeg sminker meg uten liner føler jeg meg naken, så en bra liner er veldig viktig for meg. Super liner Gel Intenza Pure black er en av de beste gel-linerene jeg noen gang har brukt. Den er veldig lett å påføre, føles god på huden, varer ut dagen og den tørker fort. Intenza pure black har høyt pigmentasjon, noe jeg liker utrolig godt, fordi det betyr at du får mer ut av produktet fordi du ikke trenger å bruke så mye for å få det resultatet du har lyst på. 

Vichy Nutriextra Extraordinary Oil
Dette er en av favorittoljene mine, den kan brukes til kropp, ansikt og hår. Den er en del av Vichy sin Nutriextra serie som fokuserer på produkter til folk med veldig tørr hud. Jeg elsker håndkremen fra serien. Sjekk ut min ameldse her. Denne oljen bruker jeg til alt og jeg elsker den. Den gjør huden myk, glir den glans og lukter godt. Den har en formula som er blant annet uten parabener, mineralolje og silikon.


 L’Occitane Fleur D’or & Acacia Håndkrem
Dette er en utrolig bra håndkrem som inneholder sheasmør, som gjør at kremen absorberes raskt inn i huden og etterlater en fantastisk god lukt. Serien inneholder blant annet også mimosa og acacia. Fri for alkohol og parabener.

YSL Rouge Volupté 08 Fetish Pink
En lyserosa, kremete leppestift med litt shine. Den føles godt på leppene, har veldig lang holdbarhet, høy pigmentasjon og tørker ikke ut leppene. I tillegg har den spf 15 og lukter herlig. Jeg tror dette er den leppestiften jeg har som lukter best. Sjekk ut min fulle anmeldelse av leppestiften her.

Nilens Jord Gold Line Kost
En utrolig bra sminkekost laget av geithår som ikke bare pen å se på, men veldig praktisk til å ha i vesken ettersom den nesten ikke tar noe plass. Kosten er veldig myk og føles veldig godt på huden.

The Body Shop Bronze Powder 04 Deep/Dark Matte
Er et mattende kompakt bronze pudder som gir en veldig fin og naturlig glød. Du kan bruke den til mange forskjellige ting som blush eller highlighter.

L'Oreal Paris Age Perfect Extraordinary Oils Extraordinary Facial Oil
Tidligere i år kom L’Oreal Paris ut med sin første olje til ansiktet og den skuffet ikke. Den luktet godt og føles god på huden og huden føltes mykere etter bruk. Det er en blanding av 8 forskjellige olje essenser i oljen som lavendel, rosmarin og rose. PS: Den inneholder parfyme og jeg har lest litt på nett at folk med sensitive hud ikke er så fornøyd fordi den irriterer huden på grunn av parfymen. Dersom du selv har sensitiv hud kan det være greit å være oppmerksom på dette.


Ruby Kisses HD Golden Top Coat
Dette er en flott top coat med større og mindr biter av  gull og glitter. Den er veldig lett å påføre og tørker raskt. Den har veldig stor dekkevne og du kan lett bruke den som vanlig neglelakk, det er det jeg pleier å gjøre.
  
The Body Shop The Sparkler Enchating Gold
En all over gull shimmer som betyr at du kan bruke den til hele kroppen, håret og over alt hvor du føler du trenger litt ekstra skimmer. Den gir en fin glød, lukter godt og har god holdbarhet. Den er lett å bruke, men du må bare passe på at du ikke klemmer tutten altfor hardt da ender du kanskje opp med et rom fullt av shimmer som meg.

Deborah Lippmann Nefertiti
En helt fantastisk matt gull neglelakk med gull og sølv shimmer. Det eneste kjipe er at neglelakken er vanskelig å ta av, så denne fargen er absolutte en keeper. Her kan du se hvordan den ser ut på meg.

The Body Shop  Color Crush Eye Shadow Gorgeous Gold
Dette er en fantastisk gullfarget øyeskygge med mye pigmentasjon som varer hele dagen og føles ekstremt god. Et stor pluss er at duser amazing ut med den på.

Alle smykkene på bildet er fra Glitter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3