19. juli 2014

Lancôme Lip Lover Review

Hi Lovelies!

Vet du hva Lily collins, Lupita Nyong'o og jeg har tilfelles? Det er at vi alle elsker Lancôme sin nye Lip Lover kolleksjon, som kom ut denne våren. Kolleksjonen består av 21 fine nyanser delt opp i to fargefamilier; Basic Chic, som er mer nøytrale og lysere farger og Creative Chic som er mer fargerike og mørkere farger. Så alle finne noe de liker.

Det er en veldig fin og lystig kolleksjon. Jeg skal gi dere en anmeldelse av fargene jeg har testet. 
#336 Orange Manège og  #356 Belle de Rouge som er fra Creative Chic delen. 

Lip Lover er det første produktet for perfeksjonering av leppene. Den hybride sammensetningen gir komforten til en lip balm kombinert med de definerte fargene til en leppestift og den formgivende glansen til en lip gloss.


Lip Lover gir opptil 8 timers fuktighet, den har høyt pigmentasjon (mer enn vanlig lip gloss) og gir mye farge, uten å måtte bruke så mye av produktet. Glossen holder en god stund.

Du kan selv velge hva slags look du er ute etter. Jeg har to lag på bildene under.  Hvis du vil ha en mer naturlig look, kan du nøye deg med ett lag. Det varte et par timer før jeg tok touch up og de holdt leppene mine fuktig hele tiden. Lukten er utrolig god.

Lancôme Lip Lover #336 Orange Manège


En orange-farge med sterke rosa/røde undertoner, den er veldig sommerlig og passer like bra til fest som til hverdag. Verdt å nevne er at den også har litt shimmer i seg.


Lancôme Lip Lover #356 Belle de Rouge


En sterk rød/rosa-farge. Den er veldig fin og passer perfekt til fest eller hvis du vil føle deg ekstra fin en dag, eller bare ønsker å gjøre sminken litt ekstra spennende.


Designet er fint, elegant og veldig enkelt og praktisk å bruke. Den har en bra låse og lokke-mekanisme, som gjør at lip glossen ikke åpner når den er  i vesken. Jeg hater når man kjøper et produkt som viser seg å ha dårlige låsemekanismer, så innholdet ender opp med å søle i vesken.

I utgangspunktet er ikke jeg en lip gloss-person, men Lip Lover har fått meg til å endre mening, Selv om lip glossen koster litt(260 kr) er den virkelig verdt prisen. Som jeg nevnte tidligere har Lip Lover en all-in-one Lip Perfector  som betyr at den både tar vare på leppene dine, samtidig som de ser fantastiske ut.

Veil.pris: 260,- Lip Lover kan kjøpes hos GlasMagasinet, Steen & Strøm Magasin eller på kicks.no, som sender til hele landet

2 kommentarer:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3