10. feb. 2014

Vichy Liftactiv Serum 10 Eyes & Lashes

Hi Lovelies! 


Jeg håper dere har hatt en fin helg? Det har i hvert fall jeg. Da jeg var på Vichy pressevisningen for et par uker siden, fikk jeg med meg Liftactiv derm source Serum 10, Øye- og vippeserum med hjem. Produktet virker oppstrammende på øye området og styrker vippene. Dere vil kanskje tenke at jeg ikke trenger å stramme opp området rundt øyet, men jeg synes personlig at jeg trenger det i hvertfall littDet at kremen også styrker vippene gjør at jeg synes dette produktet virker veldig spennende og jeg er ekstra spent på å prøve dette. Det blir spennende å se om det virker og jeg skal komme med oppdatering på hvordan det har gått etter at jeg har brukt den en stund. 

PS: Den er parabenfri & så den passer for folk med sensitive øyne.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I hope you had a lovely weekend, I have! When I was at the Vichy event a couple of weeks ago, I got Liftactiv serum 10 eyes & lashes to take with me home. According to Vichy, the product firmes the area around your eyes and strengthens your lashes. I can’t wait to try it and to see if it really works, I will update you later on how the products worked after I have used it awhile.

PS: It’s Paraben-free & suitable for sensitive eyes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3