1. jan. 2014

my year 2013 juli - desember

Hi Lovelies!

Godt nyttår! Jeg håper dere koste dere kjempemasse i går og får et fantastisk år.  Det har vært et veldig fint år og jeg håper neste år blir like bra om ikke bedre. Her er mine høydepunkt fra juli - desember. Takk for at du har fulgt meg i 2013 og jeg håper du også vil bli med meg videre i det nye året. Godt Nyttår < 3

Juli

Dro på ferie med søsteren min Chinyere til London! Vi koste oss samme og shopping og god mat. 









Eze
Dro på fantastisk ferie til Eze, Nice & Monaco med kjæresten. 














Nice







Vi spiste på fantastiske La Table Alziari 




 lol 

Kjøpte min første Michael Kors veske og klokke

Juli/August 

Le Louis XV - Alain Ducasse
















September - Desember

Gikk mye med jeans for første gangen på lenge, koste meg med masse forskjellig neglelakk og ringer. Var på mange eventer, ble enda mer hekta på Michael Kors, testet mye forskjellig sminke og hudpleie. Tok mye selfies og gikk med mye blomster i håret. 

Gikk med hatt for første gangen på lenge. 












Stylet dette bilder og vant denne kule kofforten fra Samsonite



Cupcake kurs med Manuela Passion4baking & Canon



Kjøpte disse fine armbåndene fra Ted Baker 

Koste oss med photobooth på Marc by Marc Jacobs fest





P3Gull

Bursdag/Jul & Nyttår


21. desember hadde jeg bursdag og jeg koste meg masse med familie og venner jeg fikk superfine gaver fra Michael Kors..hadde en koselig jule og nyttårsaften. Jeg håper året deres har vært like flott som mitt. 

< 3

Julaften! Fikk denne søte Justin Bieber tannbørsten 

Godt nyttår // Happy New Year

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3