7. okt. 2013

Vinn billetter til The Wanted konserten 15. februar i Oslo Spektrum

Hi Lovelies!


I samarbeid med Live Nation har jeg fått lov til å ha en super kul konkurranse hvor en heldig person vinner to ståplassbilletter til The Wanted konserten 15. februar i Oslo Spektrum!! 

Du må gjøre disse 2 tingene for å være med på konkurransen.

1.    Fortell hvem din favoritt i The Wanted er og hvorfor. Min favoritt er Siva, fordi han er flink til å synge og er super kjekk!
2.    Følg meg på Instagram her

Når du har gjort disse tingene send meg email på chibailey@hotmail.com med navn og adresse. Merk mailen med emne The Wanted konkurranse.

Billettsalg starter fredag 11. oktober 2013, kl. 09.00



Obs: I reglene står det

5.1.3  Arrangøren dekker ikke utlegg. Deltakerne måtte ha i forbindelse med en eventuell gevinst.”

Konkurransen slutter 11.10

7 kommentarer:

  1. Jeg liker best Nathan :)
    Han er søt, kjekk og synger rå bra :D
    Følger deg på insta ;)
    epost : hildegunnw@rocketmail.com

    SvarSlett
  2. Min favoritt er Nathan! Fordi han har en helt fantastisk stemme, han er helt fantastisk på scenen, han er super kjekk og fordi han er så søt, snill og romantisk! :D

    Følger deg på instagram, og her er min profil: http://instagram.com/dorsamotamedian :)

    SvarSlett
  3. Min favoritt er max, fordi han virker så jordnær og jeg digger humoren hans!!! :)

    SvarSlett
  4. Min favoritt må kanskje bli Nathan, fordi han virker som en helt herlig person med en helt syyyyk sangstemme. Jeg elsker det faktum at han behandler fansen så utrolig godt og at han er veldig socially awkward! <3 Følger deg på intagram! :Dxx

    SvarSlett
  5. Min favoritt må nok bli Nathan, fordi han har en helt herlig personlighet, utseende og en helt syyyk Sangstemme. Jeg elsker også det faktum at han behandler fansen så utrolig godt og det at han er veldig socially awkward <3 Jeg følger deg på instagram :Dxx Sender deg mail fra Pijah_grete@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Min favoritt er Nathan fordi han har en kjempebra stemme, og han er superkjekk :D
    er veldig glad i alle 5, da!

    SvarSlett
  7. Min favoritt er Nathan, fordi han er fantastisk flink til å synge, og han virker veldig snill :D
    sandrahatch10@gmail.com

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3