28. okt. 2013

TEST: LG G2

Hi Lovelies!


Jeg er med i testpanelet til LG, og har testet den nye mobilen deres LG G2. I tillegg til SMS og ringing bruker jeg mobiltelefon mest til å ta bilder, være på nett og til å høre på musikk. Jeg har derfor valgt å fokusere på disse egenskapene, i tillegg til design, så klart.


Telefonen er med sine 143 gram veldig lett og den har et ganske spesielt design med det faktum at tastene er baksiden av mobilen. Med tanke på hvordan man holder mobilen føles dette i grunnen veldig bra, og det gjør også at man ikke trenger å bevege fingrene så mye. I starten synes jeg det var litt rart at tastene var plassert slik, men jeg ble overraskende fort vant til det og jeg endte opp med å synes det at er en veldig kul og annerledes ting. 


Noe jeg likte spesielt godt på telefonen er at baksiden ikke er så glatt, den har en litt grovt belegg som gjør at den er lett til å holde. Skjermen er utrolig stor, med sine 5,2 tommer. Dette er noe jeg digger, av det enkle grunn at jeg ser alt bedre.


Siden knappene sitter bak på mobilen, har de gjort det sånn at man kan låse og låse opp mobilen ved å tappe på skjermen. Mobilen er også veldig rask, noe som er bra med tanke på at jeg liker å holde på med flere forskjellige apper samtidig.

Jeg er veldig fornøyd med kameraet på mobilen og tok dette bildet tidligere i dag som jeg la ut på min instagram: Chiomaacom, det eneste jeg egentlig har å utsette er at videofunksjonen ikke var så bra som jeg hadde håpet. En liten skuffelse.


LG G2 er veldig enkel og bruke, med en meget oversiktlig meny og batteritiden er bra. Alt i alt synes jeg telefonen er veldig bra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3