1. okt. 2012

Saturday Night

Hi Lovelies!  


Jeg håper dere hadde en fin helg. På lørdag dro Eivind og jeg til Dinner og spiste middag. De har sinnsykt god mat der, så jeg anbefaler det på det sterkeste. Hvis du drar burde du bestille Crispy Duck, det smaker helt himmelsk. Etter middagen dro vi på kino og så filmen Flukt. Jeg synes den var veldig fin og måtte holde tilbake tårene en del ganger. I går slappet jeg bare av og så på Disney Channel.

PS: Vinnerne av Glitter giveawayen har fått svar på mail.

 On Saturday, Eivind and I had dinner at Dinner, the food was delicious! After dinner we went to the movies and saw the movie Flukt. I thought it was really good, had the fight back the tears a couple of times. Yesterday I just relaxed and watched Disney channel. 

Ps: The winners of the Glitter giveaway has been contacted on email


Cha Siu

Gåselever & Andebryst


Yummy Crispy Duck! 

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3