9. sep. 2012

Review: Maybelline Fit Me Blush Deep Rose

Hi Lovelies!


I sminkepakken jeg fikk for 2 måneder siden var det et par rouge fra Maybelline Fit Me. Av rougene var det Deep Rose som skrek til meg mest. Det er fordi jeg liker rosa rouge med skimmer som får huden til å skinne. Derfor bestemte jeg meg for å teste denne først.
 
 Påføring: Det var lett å påføre rougen og den drysset ikke av på skinnet idet jeg påførte den.
 Sammensetning: Rougen var lett og føltes bra på huden.
 Holdbarhet: Rougen holdt hele dagen.
 Fjerning av Deep Rose: Den var lett å fjerne.
 Utholdenhet: Den holdt hele dagen!
 Konklusjon: Deep Rose var lett å påføre og satt utrolig godt på huden, den varte også hele dagen. Jeg likte spesielt godt at det var skimmer i rougen, jeg synes skimmer gir huden det lille ekstra + at den luktet også godt. Jeg lukter alltid på sminken min om den lukter noe.

 Here is my review of Maybelline Fit Me blush Deep Rose.
 
  Application: It was easy to apply.
  Texture: Light, it felt really good on my skin.
  Staying power: The blush the whole day.
  Removing of Blush: It was easy to remove.
  Overall: The blush felt and look really nice on my skin + very easy to apply. There was no downside to it.

 Fit Me Deep Rose

Med Deep Rose/ Me with Deep Rose
sponsored product

2 kommentarer:

  1. that blush looks like a perfect pink! i'm your newest follower on gfc! feel free to visit my blog and follow me too? :) i think you'll like my outfits.

    www.dailydisguise.com

    SvarSlett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3