4. aug. 2012

Essie Cascade Cool Nail Polish Review

Hi Lovelies!


When I got the Essie summer 2012 collection, I especially liked Cascade Cool so I decided to do a review of this nail polish first.
 
The first thing I noticed about the nail polish was how great it looked with my skin color. Its so typical to find a nail polish you like, but it ends up looking awful on you, well not this time! It was also easy it was to apply and the nail polish dried up quickly. I only had to use two coats and then I was satisfied. I have used the nail polish a couple of days now and I am super happy about how fresh my nails still look.
  
 
  Da jeg fikk Essie's sommer kolleksjon i posten forrige uke var det spesielt en neglelakk som fanget min oppmerksomhet. Det var Cascade Cool, så denne neglelakken skriver jeg om først.
 
Det første jeg la merke til var hvor flott neglelakken så ut mot huden min. De hender jo noen ganger at man kjøper en neglelakk man digger, kommer hjem og finner ut at den ser helt forferdelig ut mot huden din. Heldigvis skjedde ikke dette denne gangen. Cascade Cool var utrolig lett å påføre og neglelakken tørket fort. Jeg trengte bare å påføre to lag så var jeg fornøyd. Jeg har brukt neglelakken i et par dager nå er og er super fornøyd over hvor fresh neglene mine fortsatt ser ut!

Cascade Cool

Have you tried Essie nail polish before? What did you think of it?
  Sponsored product

6 kommentarer:

  1. Nais farge! Er helt hektet på rosa for tiden, min favoritt er May fra Chanel, men vil veldig gjerne finne andre fine som jeg kan avlaste den med :) Vil jo ikke bruke den opp med en gang!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha!Skjønner! Skal sjekke ut May fra Chanel virket som en veldig fin farge :)

      Slett

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment! < 3